“Batıl / yanlış şeyleri söyleyerek insanlara nasihat eden, konuşan şeytandır. Hakkı söylemekten sakınan ise dilsiz şeytandır.” (kelâm-ı kibar)

3 Aralık 2016 Cumartesi

Akıl.Kafese.Sığmaz / Kazım Memiç


Ülkesini ve insanını sevene, şiirsel bir bakış:




                          AKIL. KAFESE. SIĞMAZ



Akıla sınır çizilmez
Bugün kuş gibiyim inan
Yüreğim yenidoğandan pır - pır
           Demek istiyorum - olmuyor

Gençliğimi istiyorum yeniden
       Bayramlarımı istiyorum
               Özgürlüğümü  diyorum
                       Boğulmak var mı
                                 Sığ sularda
Aşk hangi yaşta olsa ikizdir
        Kan karaya kesmiş
                  Kızılötesi yangınlarda

Bügün kuş gibiyim inan
             İnadına kuş gibiyim
Yurdumun üstünde Tanrı'mın eli
Ezelden ebede özgür Türkeli

Bugün kuş gibiyim 
          Bütün afakanları kovdum
                   Memleketime güneş doğacak
                                B İ L İ YORUM
______________________Kazım MEMİÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder